جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
نظارت بر رعایت ایمنی در راه‌های منتهی به پارس جنوبی افزایش یابد
بوشهر- نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: نظارت بر رعایت ایمنی در راه‌های منتهی به پارس جنوبی افزایش یابد.

حسن رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پارس جنوبی نقطه شروع و پایان حجم بالایی از حمل و نقل جاده‌ای کشور است، نظارت و پایش مستمر بر رعایت موارد ایمنی در این محور یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: بیش از دو دهه است مردم استان بوشهر برای احداث و توسعه میدان گازی پارس جنوبی و صنایع پایین دستی مرتبط، متحمل خسارات‌های فراوان و غیر قابل جبران مالی و جانی در راه‌های ارتباطی و منتهی به این صنعت عظیم شده اند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اشاره به دیدار خود با سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور کشور بیان کرد: در این نشست مسائل و موضوعات مختلف استان بوشهر را مطرح و خواستار رسیدگی به آن شدیم.

رمضانی با اشاره به وقوع حوادث تلخ در این محور اظهار داشت: بعضاً جابجایی کارگران با اتوبوس‌های فرسوده و دارای نقص فنی، عدم رعایت موارد ایمنی توسط تانکرهای حامل میعانات، کامیون‌های حامل تجهیزات، مصالح ساختمانی شن، ماسه و سنگ‌های عظیم معدنی باعث بروز حوادث تلخی شده است.

وی بیان کرد: این مسائل در مسیرهای منتهی به حوزه پارس جنوبی باعث خطرات جانی و مالی به مردم می‌شود که نیازمند نظارت مستمر و بیش از پیش پلیس راهنمایی و رانندگی است.

وی گفت: رئیس پلیس راهور کشور در پاسخ به این درخواست با بیان اینکه جنوب استان بوشهر با توجه به فعالیت صنایع بزرگ تولیدی نفت و گاز و پتروشیمی و قرار گرفتن در مسیر کریدوری، یکی از محورهای پرتردد کشور محسوب می‌شود، از توجه بیش از پیش همکاران در پلیس راهور استان بوشهر خبر داد.

کد خبر 47172
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار