شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تخصیص ۱۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به استان بوشهر
بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۱۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی عصر پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت اشتغال در استان بوشهر اقدامات گسترده و متنوعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان پنج هزار میلیارد تومان از همین محل به صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر سهم استان بوشهر در تسهیلات اشتغال زایی را ۱۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۶۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بین ۳۱ استان توزیع می‌شود.

تخصیص تسهیلات به مددجویان

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و پرداخت تسهیلات بیان کرد: در تبصره ۱۶ قانون بودجه با هدف اشتغال‌زایی ۱۰۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت می‌شود.

درویشی اضافه کرد: از اعتبارات تخصیصی در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی ۲۵ هزار میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و ۱۰ هزار میلیارد تومان به افراد تحت پوشش بهزیستی پرداخت می‌شود

وی با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی در دستور کار قرار دارد گفت: در سال جاری با توجه به رویکرد دولت در تحقق رشد اقتصادی و فراهم شدن شرایط سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت معیشت خانوارها پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 47178
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار