پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
انهدام ۲۵ باند سرقت در استان بوشهر/ کاهش ۹ درصدی سرقت‌های مهم
بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از انهدام تعداد ۲۵ باند سرقت در حوزه‌های مختلف توسط کارآگاهان دوایر تجسس و پلیس آگاهی استان در سه ماهه نخست سال جاری و در فصل بهار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از همراهی و همیاری شهروندان و اصحاب رسانه در کمک به پلیس اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم با رعایت توصیه‌های ایمنی در پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت، خدمتگزاران خود در پلیس آگاهی استان را همراهی و همیاری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی خدمتگزار در خدمت به مردم بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و بر اساس مقدورات خود جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر از شهروندان استان درخواست داریم ضمن رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از سرقت خصوصاً سرقت خودرو و اموال منزل هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش کنند.

سهرابی افزود: طی سه ماهه نخست امسال طی مدت یاد شده با تلاش شبانه روزی مجموعه پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی تابعه استان ضمن انهدام ۲۵ باند سرقت در سطح استان تعداد ۵۲ نفر خریدار اموال سرقتی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش پلیس و همچنین رعایت توصیه‌های ایمنی در پیشگیری از وقوع جرایم توسط شهروندان، وقوع مجموع سرقت‌های مهمه شامل سرقت از منزل، اماکن عمومی، مغازه، خودرو، احشام و … در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر، نسبت کشف به وقوع در جرایم سرقت در مدت مذکور را ۹۰ درصد عنوان کرد و گفت: طی این مدت نسبت کشف به وقوع در جرایم خشن ۹۴ درصد، نسبت کشف به وقوع در سرقت مسلحانه ۱۱۷ درصد و نسبت کشف به وقوع قتل در استان ۹۴ درصد بوده است.

کد خبر 47210
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار