پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
حل مشکلات و تحقق مطالبات هنرمندان استان بوشهر با جدیت دنبال شود
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شهرک سینمایی در استان گفت: حل مشکلات و تحقق مطالبات هنرمندان استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در نشست با هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: هنرمندان استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که باید به صورت ویژه حمایت شوند.

وی، استفاده از ظرفیت منطقه پارس جنوبی برای حمایت و استفاده از آثار هنرمندان بومی را ضروری دانست و بیان کرد: صنعت مستقر در منطقه باید نیازهای هنری خود را از این هنرمندان تأمین کند.

استاندار بوشهر با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: هنرمندان در جامعه در عرصه برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی دارند که حمایت از آنان یک ضرورت است.

وی ایجاد شهرک سینمایی در استان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: افزایش بودجه هنری و هنرستان‌ها از نیازهای بخش هنر این استان است که باید بر اساس اولویت‌بندی تأمین شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر حل مشکلات و تحقق مطالبات هنرمندان خاطر نشان کرد: چالش‌های هنر استان با همکاری دستگاه‌های مربوط، هنرمندان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری تا پایان تیر ماه جاری دسته‌بندی و برای حل چند مورد محوری تا پایان امسال هدف‌گذاری شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه از همه اختیارات برای حل مشکلات حوزه هنر استفاده می‌شود تصریح کرد: در یک سال پیش‌رو چند مجتمع فرهنگی در استان بوشهر از جمله در دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از پیشرفت تولید آثار هنری در استان خبر داد و تأکید کرد: ظرفیت گردشگری استان می‌تواند فضایی مناسب برای فعالیت هنرمندان باشد.

کد خبر 47237
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار