جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه
گناوه- شهردار بندر گناوه از تلاش جدی برای توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، «طرح دیدار مدیریت شهری گناوه با شهروندان» از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون در چندین محله این شهر اجرا شده است.

در راستای اجرای این طرح شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار بندر گناوه با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) با ساکنین خیابان امام حسین (ع) در محله سادات گناوه دیدار و گفتگو کردند.

شهردار بندر گناوه دوشنبه‌شب در این دیدار اظهار داشت: خوشحالیم که رایزنی‌ها و تلاش‌های شهرداری به ثمر نشست و خیابان بسیار مهم بهار به طور کامل بازگشایی شد تا تردد همشهریان از جمله اهالی محله سادات تسهیل شود.

جواد رستمی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته در مرکز کشور، مقادیر مناسبی قیر را فراهم کرده‌ایم که طی یک ماه آینده بخش اعظمی از خیابان‌ها و معابر سطح شهر را آسفالت خواهیم کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: به تازگی دستگاه تولید موزائیک را خریداری شده است و از هفته آینده عملیات سنگفرش پیاده روهای کل شهر را آغاز می‌کنیم.

وی توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای را از توقعات و درخواست‌های به حق شهروندان دانست و گفت: در این خصوص اقدامات مناسبی صورت گرفته و اقلام مورد نیاز خریداری شده است.

رستمی در پایان گفت: نقاشی‌های دیواری را در سطوح گسترده‌ای از شهر در دست اجرا داریم که این امر تأثیر مناسبی بر بهبود سیما و منظر شهری دارد.

توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه

ضرورت ارتباط و تعامل مناسب مردم و مدیریت شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه نیز در این نشست خواستار مشارکت بیشتر مردم در جهت حل معضلات و توسعه شهر شد و افزود: ارتباط و تعامل مناسب مردم و مدیریت شهری حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود.

سجاد امیری توسعه فضای سبز و تکمیل آسفالت معابر محله سادات را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: بزودی عملیات سنگفرش پیاده روی بلوار امام حسین (ع) آغاز می‌شود.

اجرای «طرح دیدار مدیریت شهری گناوه با شهروندان» در ۵ محله شهر

معاون فرهنگی شهردار گناوه نیز در ابتدای این نشست با تشریح برنامه دیدارهای عمومی شهردار گفت: «طرح دیدار مدیریت شهری گناوه با شهروندان» از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون در ۵ محله با همشهریان گرامی دیدار کرده‌ایم که این دیدارها تداوم خواهد داشت.

سجاد ابراهیمی افزود: خوشبختانه نتیجه دیدارها و تعاملات مجموعه مدیریت شهری با شهروندان بسیار سودمند بوده و بخش زیادی از مشکلات همشهریان گرامی از این طریق پیگیری و رفع شده است.

در ادامه این نشست، اهالی محله سادات گناوه به بیان دیدگاه‌ها، درخواست‌ها و انتقادات خود پرداخته و مسائل مطرح شده در این نشست پیگیری شد.

کد خبر 47306
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار