سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
هر توافقی باید منجر به انتفاع اقتصادی ملت ایران شود
بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: هرگونه توافق ایران و غرب باید در زندگی مردم تأثیر مثبت بگذارد و منجر به انتفاع اقتصادی ملت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح جمعه در گزارش ماهانه خود به مردم دشتستان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که این هفته در مجلس مورد بحث قرار گرفته، موضوع توافق و مذاکرات ایران و غرب است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر گونه توافقی باید منجر به انتفاع اقتصادی کشور و ملت ایران شود و بر روی معیشت و زندگی مردم تأثیر مثبت داشته باشد.

وی بیان کرد: باید بتوانیم نفت را صادر کنیم و پول آن را از طریق شبکه بانکی به کشور برگردانیم و نیازمند این است که تضمین لازم از سوی طرف مقابل داده شود و همچنین قابل راستی‌آزمایی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین تاکید داریم که حتماً باید ساختار و چارچوب صنعت هسته‌ای کشور که یک صنعت استراتژیک است حفظ شود.

وی بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۱۵ سوال را از وزرای دولت طرح کردم که عمدتاً مربوط به عدم اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگی، کند بودن روند ساخت بیمارستان برازجان، تأخیر در اجرای قانون پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها و عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی بود.

رضایی از طرح ۳۰ تذکر به رئیس جمهور و وزرا خبر داد و با اشاره به مشارکت در دو مورد تحقیق و تفحص افزود: این تحقیق و تفحص‌ها مربوط به انتقال خون و سازمان برنامه و بودجه بوده است.

کد خبر 49374
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار