پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
۳۵۰ ویژه برنامه روز بسیج کارمندان در استان بوشهر برگزار می‌شود
بوشهر- مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۳۵۰ ویژه برنامه روز بسیج کارمندان در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله اسکندری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآمدی دستگاه‌های اجرایی یکی از اهداف مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود و می‌تواند حس رضایت‌مندی را در مردم ایجاد کند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم که کارآمدی مدیران افزایش یابد و از شاهد رضایت‌مندی و امیدآفرینی در بین مردم باشیم.

وی با اشاره به تدوین و اجرای طرح «تفکر بسیجی، اداره کارآمد» خبر داد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر کارآمدی در همه عرصه‌ها تاکید دارند و تفکر بسیجی و جهادی در این زمینه راهگشا است.

تقویت تفکر جهادی و بسیجی در ادارات

اسکندری از برگزاری ۳۵۰ ویژه برنامه روز بسیج کارمندان در نقاط مختلف استان خبر داد و بیان کرد: تجدید میثاق با امام و شهدا، تجلیل و سرکشی به خانواده شهدای کارمند، مشارکت در نذر خون و امدادرسانی به بیماران نیازمند از جمله این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و افزود: رزمایش میزهای خدمت جهادی در ادارات و مناطق محروم از برنامه‌هایی است که تاکید داریم به صورت کاربردی با حضور مدیران برگزار شود و اثرگذاری آن را مردم ببینند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر تصریح کرد: تلاش می‌شود که همه این برنامه‌ها با محوریت مساجد برگزار شود تا شاهد برکات بیشتری در این زمینه باشیم.

برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری از مدیران

وی نبود تفکر جهادی و بسیجی را حلقه مفقوده بدنه اجرایی ادارات عنوان کرد و ادامه داد: همه کارکنان باید با تفکر بسیجی در وسط میدان باشند و به خدمات‌دهی جهادی بپردازند.

اسکندری از برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری از مدیران در محلات خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌هایی با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، اصلاح سبک زندگی، ازدواج، عفاف و فرزندآوری، امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت روز بسیج کارمندان است.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب است افزود: وضعیت حجاب در ادارات استان بوشهر مطلوب است.

ارتقای فرهنگ اداری

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان بوشهر از برگزاری نشست تحلیل گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان خبر داد و اظهار داشت: نشست ارتقای فرهنگ اداری و حضور مدیران در مناطق محروم از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: طی سال جاری ۳۷۲ میز خدمت جهادی توسط ادارات استان بوشهر برگزار شده که بخشی در مصلی‌ها برگزار شده و بخشی از این میزها نیز در مناطق محروم بوده که برکات زیادی داشته‌اند.

اسکندری از توزیع ۳۲ هزار و ۶۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: ۱۵ هزار و ۶۴۲ نفر نیز با همکاری کمیته امداد اطعام شدند.

کد خبر 49475
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار