جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
ایجاد نشاط و انگیزه در میان جوانان توسط همه مسئولان دنبال شود
بوشهر- فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب بخش آبپخش گفت: ایجاد نشاط و انگیزه در میان جوانان توسط همه مسئولان دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار امید محمدی در دیدار با جوان آب‌پخشی که نایب قهرمان جهان شده بود اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین برنامه‌ها، ذیل سند راهبردی اعتلای بسیج، برنامه تعلیم و تربیت است.

وی اضافه کرد: امیدواریم مطالبه مقام معظم رهبری با گسترش نظام تربیتی بسیج و از طریق راهبرد فرمانده مربی به سر منزل مقصود برسد که یکی از این هشت میلیون بسیجی جوان، مؤمن انقلابی محمد صمصامی از شهر آب‌پخش است که توانست در مسابقات بین المللی نظامی، تهاجمی، دریابرد جهانی در کشور روسیه نایب قهرمان جهان شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب بخش آبپخش با بیان اینکه قهرمانان ورزشی در کشور پیام‌آور شادی و عزت برای ملت هستند، اظهار داشت: در کشور قهرمانان بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام پیام‌آور شادی، عزت، امید، نشاط و ایستادگی برای جوانان هستند.

محمدی با اشاره به برنامه‌های استکبار به‌منظور تزریق نا امیدی و نشاط در جامعه گفت: محورهایی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند باید در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان عملیاتی کنیم.

وی تاکید کرد: برخی از دستگاه‌ها و کشورهای بیگانه در تلاش به‌منظور سلب امید و نشاط در جامعه به‌ویژه در بین جوانان هستند ولی این ورزشکاران با تلاش شبانه‌روزی خود پیام امید را به‌کل جامعه تزریق می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب با تأکید بر لزوم توجه نشان دادن صادقانه قهرمانی‌های ورزشکاران توسط مسئولان بیان کرد: کسب افتخار و برافراشته کردن پرچم افتخار جمهوری، اسلامی ایران در آوردگاه‌های بین‌المللی و فتح قله‌های قهرمانی نشان‌دهنده عزم، اراده و قهرمانی و تلاش برای امیدآفرینی در جامعه است.

ایجاد نشاط و انگیزه در میان جوانان توسط همه مسئولان دنبال شود

بخشدار آب‌پخش در این دیدار سردار حاج قاسم سلیمانی را مصداق یک انسان کامل و الگوی خیلی خوبی برای جوانان و ورزشکاران دانست و اظهار داشت: جوانان و ورزشکاران باید راه و رسم یک زندگی معنوی و شهدایی را از زندگی سردار رشید اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیاموزند.

حمزه امین نژاد افزود: شهید سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است و طبق مستنداتی که وجود دارد، این شهید والامقام از سال ۵۳ تا ۶۰ که ابتدای جنگ تحمیلی است، ورزشکار رشته پهلوانی بوده است.

وی بیان داشت: معرفی سردار سلیمانی به عنوان پهلوان ورزشی درس‌های زیادی برای جامعه ورزشی و جوانان ما دارد و این مسئله نشان می‌دهد، زمانی ورزشکاران ما موفق خواهند بود که فرهنگ و روح ورزش در متن کار آنها عملیاتی شود.

امین نژاد با اشاره به اینکه اولویت ورزش باید حاکمیت اخلاق در ورزش باشد، تصریح کرد: امروز هیچ الگویی بهتر از سردار سلیمانی وجود ندارد و ورزشکاران در هر سطحی به ویژه در عرصه بین المللی می‌توانند از شهید سلیمانی الگو بگیرند.

بخشدار آب‌پخش با اعلام اینکه بالاترین هدیه خدا به بندگانش شهادت است و به تعبیری شهادت، هنر مردان خداست، خاطرنشان کرد: اکنون که سردار دل‌ها از میان ما رفته، قطعاً با رشادت و مجاهدت‌هایی که در دوران زندگی انجام داده، هیچگاه از ذهن و یاد مردم ایران اسلامی فراموش نخواهد شد و مرام و مردانگی اش در کلام و زندگی تک تک مردم جاری و ساری خواهد بود.

امین نژاد بیان کرد: حاج قاسم اسطوره وار زندگی کرد و مطمئناً در قلب و دل‌های همگان همیشه جاودان است، به گونه‌ای که ورزشکاران نیز با تاسی از مرام پهلوانی و قهرمانی اش وی را الگوی بی بدیلی برای خود می‌دانند.

کد خبر 50340
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار