جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بازگشت تدریجی زائران اربعین حسینی به بوشهر
بوشهر- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: روزانه به صورت میانگین بیش از هزار زائر هم استانی از پایانه مرزی شلمچه به استان بوشهر جابجا می‌شوند.

مهدی شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار اظهار داشت: بازگشت تدریجی زائران اربعین حسینی از سه روز گذشته آغاز شده و روزانه بیش از هزار نفر از مرز شلمچه با ناوگان مسافری وارد استان بوشهر می‌شوند.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر ادامه داد: هماهنگی لازم از سوی بخش حمل و نقل با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر بوشهر و خوزستان انجام شده و ناوگان لازم برای بازگشت هم استانی‌های عزیز از مرز شلمچه تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: با توجه به آمار بالای شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی، ظرفیت سازی برای انتقال ۲۰ تا ۲۵ هزار زائر هم استانی از مرز شلمچه انجام شده و ان شاالله زائرین عزیز به موقع به خانه‌های خود باز خواهند گشت.

شهابی گفت: برای معطلی کمتر زائرین در مرز، سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ نیز از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طراحی شده و لازم است زائرین هم استانی برای سهولت برگشت خود قبل از رسیدن به مرز، نام شلمچه را به این سامانه پیامک کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: به منظور ساماندهی بازگشت زائرین، نمایندگی این اداره کل در پایانه مرزی شلمچه به استعداد ۵ نفر نیرو به صورت شبانه روزی فعال هست و آماده پاسخگویی زائرین هم استانی هست.

کد خبر 50527
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار