جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
جاده چغادک به گورکات بهسازی می‌شود
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهسازی جاده چغادک به گورکات را امسال در اولویت خود قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح سه‌شنبه در نشست با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از بهبود وضعیت مسیرهای مواصلاتی در استان خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای افزایش ایمنی راه‌ها استفاده می‌شود.

وی ضمن تشریح وضعیت راه‌ها و بودجه‌های مرتبط بیان کرد: با توجه به منابع مالی محدود مسیر چاه تلخ به دلوار با احتساب دو بانده کردن جاده علی آباد و نیز مسیر دلوار به روستای باشی و نیز بهسازی جاده چغادک به گورکات را امسال در اولویت خود قرار می‌دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: با توجه به منابع مسئولیت‌های اجتماعی و نیز اعتبارات وزارتخانه و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امیدواریم بتوانیم وضعیت این جاده‌ها را به حد مطلوب و انتظار مردم برسانیم.

مشکلات جاده‌ها موجب تصادفات جرحی و فوتی زیادی شده است

بخشدار دلوار در این نشست که اعضای شورای اسلامی بخش، برخی از شوراهای مناطق جنوبی و شمالی دلوار نیز حضور داشتند با اشاره به مشکلات عدیده جاده‌های بخش دلوار اظهار داشت: متأسفانه این کمبودها و نواقص موجب تصادفات جرحی و فوتی زیادی شده که این امر مطلوب بخشی مانند دلوار با این ظرفیت‌های مختلف نبوده و نیست.

عبدالرضا عالی پور افزود: درخواست می‌کنیم ترتیبی اتخاذ شود که به نحوی شایسته و در زمان محدود این مشکل برطرف شود و بخشی از مسیرهای تردد خصوصاً جنوب بخش دلوار بهسازی، تعریض و یا اتوبان شود.

بخشدار دلوار در ادامه بررسی و اختصاص بودجه لازم جهت مسیرهای جاده قدیم خیراندیش به دلوار، چغادک به گورکات، علی آباد به گورکات، یک طرفه کردن چاه تلخ به دلوار و جاده عالی چنگی به تل سیاه را نیز خواستار شد.

در این نشست اعضای شورای بخش دلوار و نیز شوراهای اسلامی مطالبی را در خصوص وضعیت جاده‌ها بیان کردند.

کد خبر 50536
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار