جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
شهرداری بنک دو درجه ارتقاء یافت
بوشهر- شهردار بنک گفت: با ابلاغ وزیر کشور، درجه شهرداری بنک از چهار به شش ارتقا یافت.

حجت ریحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزیر کشور طی ابلاغی بر اساس شایستگی‌های ارزیابی شهرداری‌ها با محوریت معیارهای جمعیت شهری، درآمد، بودجه شهرداری و تقسیمات کشوری، درجه شهرداری بنک را از چهار به شش ارتقا داد.

وی از اهمیت درجات در ارائه خدمات شهری گفت و افزود: درجه بندی شهرداری‌ها هر ۴ سال یک بار انجام می‌شود و شهرداری بنک با توجه به پیشرفت چشمگیر و معیارهای ارزیابی شهرداری‌ها از سوی سازمان شهرداری و دهیاری وزارت کشور دو درجه ارتقا یافت، توفیق شهرداری‌ها سبب افزایش بازدهی نیروی انسانی، تجهیزات و ادوات سنگین می‌باشد، که در نهایت زمینه ساز ارائه خدمت مناسب‌تر به شهروندان گرانقدر شهر ساحلی بنک را فراهم می‌کند.

شهردار بنک از افزایش ارائه خدمات در شهرداری بنک خبر داد و افزود: با ارتقای درجه شهرداری زمینه ارائه خدمات شایسته به مردم شریف بنک تسهیل می‌شود و تقویت جایگاه قانونی شهرداری زمینه ساز افزایش گستره خدمات و امکانات، نقش بسزایی در توسعه چارت سازمانی شهرداری بنک و مدیریت امور شهری خواهد داشت.

وی افزود: نظم همکاران در امور اداری و اجرایی نقش بسزایی در ارتقا جایگاه شهرداری بنک داشته است و امیدواریم با تعامل سازمان‌ها و همراهی شهروندان شریف شهر ساحلی بنک شاهد تحول در ارائه خدمات و توفیقات باشیم.

کد خبر 50540
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار