پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
۱۰۰۰ رزمنده دفاع مقدس در تنگستان تجلیل می‌شوند
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: همایش تجلیل از هزار رزمنده دفاع مقدس در تنگستان در دو مراسم متمرکز در شهرهای اهرم و دلوار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از پیشکسوتان هفته دفاع مقدس، مراسمی در سطح کشور، استان و شهرستان برگزار می‌شود، که بنا داریم از هزار پیشکسوت در سطح شهرستان با یک برنامه مدون و باکیفیت تجلیل و تکریم به عمل آید.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون ایثار و زحمات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران و شهدا هستیم، اضافه نمود: اکنون نتایج همه ایثارگری‌های این عزیزان، روز به روز و بیشتر از قبل در این کشور و نظام هویدا می‌شود.

لطفی خاطرنشان کرد: هر کاری می‌توانیم برای هفته دفاع مقدس باید انجام دهیم، تا پیام این هفته بیشتر در جامعه نمایان شده و جریان شهدا به به عنوان اسطوره‌ها و الگوهای جامعه به نحو صحیح به نسل‌های جدید منتقل شود.

فرماندار تنگستان با تاکید بر محتوای باکیفیت همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، بیان داشت: همه مسؤلین در برنامه‌های مختلف وظیفه داریم به پاس اقدامات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران و شهدا، ایشان را ارزش‌گذاری و تکریم کنیم.

کد خبر 50552
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار