جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰
دستگاه‌های اجرایی خارگ برای مخاطرات فصل پاییز آمادگی داشته باشند
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: دستگاه‌های اجرایی مستقر در خارگ ملزم به برگزاری کمیته بحران به منظور آمادگی برای مقابله با هر گونه بحران هستند.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جلسه مدیریت بحران بخش ویژه خارگ با هدف پیش بینی برای پیشگیری از مخاطرات فصل پاییز برگزار و مصوباتی را در پی داشت.

وی افزود: مقرر شد که با عنایت به وزش و بارش‌های لحظه‌ای در این فصل اداره هواشناسی خارگ و اداره بندر و دریانوردی خارگ اطلاعات مورد نیاز را قبل از هر گونه بحران احتمالی اطلاع رسانی عمومی کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: همه امکانات در حوزه ترددهای دریایی و هوایی در زمان بحران احتمالی و راستای خدمت رسانی به مردم در اختیار ستاد بحران بخش ویژه خارگ قرار گیرد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مستقر در بخش با هرگونه شرح وظایف ملزم به برگزاری کمیته بحران به منظور آمادگی برای مقابله با هر گونه بحران هستند و نقاط ضعف را به اطلاع ستاد بحران جزیره برسانند.

وی تصریح کرد: همچنین شهرداری خارگ به صورت دوره‌ای تمامی کانال آب‌های سطحی مورد بازبینی و روان سازی قرار دهد.

بخشدار ویژه خارگ گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته میوه و تره بار، ارزاق عمومی، آرد و دارو با استفاده از تمامی ظرفیت‌های حمل و نقلی به جزیره منتقل خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد سردخانه شرکت پایانه‌ها و انبار آذوقه به منظور استفاده نیازهای مردمی در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 50569
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار