پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در استان بوشهر پرداخت شد
بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در استان بوشهر پرداخت شد.

شاپور رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۴ طرح تسهیلاتی در زیر بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی و غذایی، شیلات و آبزیان، تولیدات گیاهی، گلخانه و تولیدات دامی استان با مبلغ کل هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال تاکنون موفق به دریافت تسهیلات بانکی شده اند.

وی بیان کرد: با توجه به سهمیه اعتباری تخصیص یافته، استان بوشهر در پرداخت تسهیلات مذکور به بخش کشاورزی حائز مقام سوم کشور در جذب به موقع این تسهیلات است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منابع تسهیلات پرداخت شده با عاملیت بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید تأمین شده است.

رضایی افزود: متقاضیان این تسهیلات در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی، با ثبت نام و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری وزارت جهاد کشاورزی سیتا درخواست خود را ثبت می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بررسی درخواست‌های متقاضیان در کارگروه اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان، طرح‌ها پذیرفته شده و با تأیید کارگروه استانی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 50575
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار