پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
نرخ بیکاری در بوشهر کاهش یابد/ لزوم تحقق سهم اشتغال استان در صنعت
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تحقق سهم اشتغال استان در صنعت گفت: کاهش بیکاری در استان بوشهر نیازمند تقویت مهارت‌های جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، اظهار داشت: مهارت آموزی و اشتغال زایی دو رکن اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی حامیان پویایی و پشتیبان اصلی صنعت، کار و تجارت هستند.

وی تاکید کرد: یکی از ابزارهای مهم و لازم اقتصاد مقاومتی، ارائه آموزش‌های مهارتی است که کسب این مهارت‌ها و تقویت آن در جامعه گره‌های بزرگی را باز خواهد کرد و فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و توسعه جامعه ضروری است.

جمیری با تاکید بر لزوم پیگیری جدی سهم اشتغال مردم استان بوشهر را در حوزه صنعت، افزود: مشکل جامعه امروز بیکاری است و مهمترین مأموریت ما این است که با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به اشتغال مردم توجه جدی داشته باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی در استان بوشهر باید رونق پیدا کند و متناسب با نیاز صنعت نیروی ماهر پرورش داده تا شاهد کاهش بیکاری در استان بوشهر باشیم.

کد خبر 50581
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار