جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
«نفت نرگسی» به مسئولیت اجتماعی خود در «وحدتیه» عمل کند
بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت نفت نرگسی به مسئولیت اجتماعی خود در وحدتیه شهرستان دشتستان عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران شرکت نفت و گاز گچساران در وحدتیه اظهار داشت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی یکی از خواسته‌های اصلی مردم این منطقه است.

وی خواستار توجه شرکت نفت و گاز گچساران به مسئولیت‌های اجتماعی خود شد و با اشاره به ظرفیت‌های عظیم وحدتیه و بخش سعدآباد، افزود: انتظار داریم که در دولت جدید کم‌کاری‌های گذشته جبران شود و نفت به تعهدات خود عمل کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی احداث جاده سلامت، بکارگیری نیروهای بومی در صنایع نفتی و اجرای پروژه در منطقه را از جمله تعهدات نفت در سال جاری خواند.

وی گفت: نفت نرگسی مشکلات فراوان زیست‌محیطی و اجتماعی برای محیط پیرامونی ایجاد کرده است و توقع داریم که با تعامل نزدیک میان شرکت نفت و مسئولان محلی، خسارت‌های وارده جبران شود.

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و تعدادی از مدیران این شرکت، بخشدار سعدآباد، امام‌جمعه، شهردار و شورای وحدتیه حضور داشتند و مسائل مختلفی را مطرح کردند.

کد خبر 50585
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار