جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
جابه‌جایی ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی در استان بوشهر
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۳۴۴ زائر بوشهری در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا روز گذشته ۱۵ هزار و ۳۴۴ زائر با ۷۳۵ سفر به سمت مرز شلمچه و بالعکس جابه‌جا شدند.

وی از آمادگی این اداره کل به منظور بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه پیک اعزام‌ها به حداقلِ خود رسیده است، نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر در شلمچه مستقر هستند و روز گذشته نیز ۴۷ دستگاه اتوبوس زائران بوشهر را از مرز شلمچه به استان منتقل کرد.

اخترشناس خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مرکزی اربعین، میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت رسیدگی به شکایات زوار در پایانه مرزی شلمچه مستقر که خوشبختانه تاکنون تخلفی مشاهده نشد ه و شکایتی نیز به ثبت نرسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند توصیه کرد زوار بازگشت خود را به روز اربعین موکول نکنند.

وی تاکید کرد: زائران پیش از اربعین خود را به پایانه‌های مرزی برسانند تا بتوان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بازگشت آنان را عملیاتی کرد و در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، مرز ورودی خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی برای اعزام ناوگان حمل و نقل به مرزها آنگونه که باید صورت گیرد.

کد خبر 50589
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار