پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
بوشهر- مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری صبح پنجشنبه در نشست با جوانان استان بوشهر اظهار داشت: این کمبودها و نواقصی که شما از آن صحبت می‌کنید در اغلب جوامع بشری دیده می‌شود و هیچکدام از این نواقص، نباید مانع از تحقق اهداف شما شود و کاستی‌ها هم شما را نباید از تلاش بازدارد.

وی افزود: مسئولین آینده این استان و کشور ما بی شک از میان جوانان و نوجوانان فعال امروزی انتخاب می‌شوند و قطعاً شما آینده این استان هستید. رویکرد دولت مردمی ایران قوی و استاندار بوشهر جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان است و امروز شاهد حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان هستیم.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: رمز موفقیت و پیشرفت یک جوان ابتدا در خالص کردن نیت و کار کردن برای خداست. اگر که با خدا معامله کردید و تمامی کارهایتان را فقط برای رضای خداوند انجام دادید، قطعاً خدا از جایی که گمان نمی‌کنید شما را در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند

حیدری بیان کرد: در این فعالیتی که دارید، کمبود بودجه و امکانات و… شما را نا امید نکند و نگذارید که این موضوعات مانعی پیش روی شما باشد.

وی افزود: اگر نگاهی به دفاع مقدس بیندازید به خوبی می‌بینید که جوانان همین مرز و بوم در جنگی نابرابر با تکیه بر معنویت و توجه به خدا در مقابل اجماع قدرت‌های پوشالی دنیا با حجم عظیمی از سرمایه‌ها و امکانات مدرن ایستادند و موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردند که موجب تعجب و حیرت کارشناسان خبره مسائل جنگ در سطح جهان شده است.

حضور جوانان در سطوح مختلف مدیریتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

حیدری گفت: موفقیت‌هایی که با محاسبات ریاضی به هیچ عنوان دست یافتی نبود و این صرفاً نتیجه روحیه معنوی جوانان، ابتکار، خلاقیت و توجه به ظرفیت‌های درونی بوده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: یک جوان بایستی بر روی عمق بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های خود متمرکز شود و از کارهای گذرا، لحظه‌ای و احساسی فاصله بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا اولویت بندی مسائل و برنامه‌ها یا به عبارت دیگر توجه به رویکرد مسئله محوری از ضروریات است که به نحو ویژه ای بایستی مورد توجه قرار گیرد.

یکی از جوانان استان بوشهر گفت: با تاکید زیاد مقام معظم رهبری و آقای رئیسی و استاندار بوشهر بر نسل جوان داشتند، این امر در استان بوشهر عملیاتی شد.

محمدرضا تنو گفت: مجموعه‌های جوان و نوجوان ما تا به کنون فعالیتی مطلوب و جامع را جهت پیشبرد اهداف جوانان و نوجوانان دغدغه مند استان بوشهر ارائه داده اند و در ادامه نیز با تلاش اعضای این مجامع و استفاده از تجربیات و حمایت‌های مدیران جوان به دنبال تعالی جوانان و نوجوانان استان بوشهر هستیم.

تنو افزود: طبق صحبت‌های حضرت آقا مطالبه گری باید همراه با رعایت اخلاق، عدالت و حفظ آبروی افراد باشد.

در ادامه این نشست جوانان حاضر در این جلسه به ایراد نطق و بیان نظرات خود پرداختند.

کد خبر 50610
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار