چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تجارت و سرمایه‌گذاری در بنادر بوشهر رونق می‌گیرد
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حل مشکلات تجار در حوزه دریایی و بندری، تجارت و سرمایه‌گذاری در بنادر بوشهر رونق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی‌نسب ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات تجار در حوزه دریایی و بندری و فرایندهای گمرکی اظهار داشت: شناسایی مسائل و مشکلات فعالان حوزه بنادر به منظور رفع هر چه سریع‌تر مشکلات ضروری است.

وی اضافه کرد: رونق فضای تجارت و سرمایه‌گذاری در بنادر بوشهر به عنوان اولویت راهبردی است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: هدف اصلی از برنامه‌های ترسیم شده، تسهیل گری در فعالیت تجار و بازرگانان است که در این راستا پروژه‌های ارزشمندی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: با توجه به تمایل قطری‌ها به سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر از این ظرفیت برای تسهیل در حوزه تجارت دریایی استان نهایت استفاده خواهد شد.

شکیبی نسب یادآور شد: در نشست یاد شده مطالبات فعالان دریایی و بندری در حوزه‌های مختلف مطرح شد و موارد مرتبط با هر دستگاه، جهت بررسی به آنها ارجاع و در صورت نیاز در سطح ملی نیز پیگیری می‌شود.

کد خبر 50612
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار