جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
احداث سالن ورزشی بانوان گناوه تسریع شود/ توجه ویژه به سرانه ورزشی
گناوه- نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: ساخت سالن ورزشی بانوان گناوه که با پیگیری‌های فرماندار گناوه و اداره ورزش و جوانان اعتباراتی به آن اختصاص یافت هر چه سریع‌تر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساناز مرادی صبح جمعه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان گناوه در حوزه‌های مختلف دارای ورزشکاران و نخبه‌های ورزشی زیادی است که علاوه بر استان حتی در سطح کشور و جهان نیز حرفی برای گفتن دارند اما به دلیل کمبود امکانات ورزشی این سرمایه‌ها رشد نمی‌کنند و نیاز است که مسئولان استان و اداره کل ورزش و جوانان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه افزود: بانوان گناوه در سطح ملی و بین المللی همیشه با کمترین امکانات، مدال‌های ارزشمندی برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند که نیاز است توجه ویژه‌ای جهت تجهیز و فراهم کردن امکانات لازم برای آن‌ها شود.

عضو شورای اسلامی استان بوشهر یادآور شد: سالن ورزشی بانوان که چندسالی است کلنگ آن زده شده است اما متأسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار در چند سال گذشته، ساخت آن شروع نشده بود که با پیگیری‌های فرماندار گناوه و اداره ورزش و جوانان گناوه و استان اعتباراتی به آن اختصاص داده شد و لازم است هر چه سریع‌تر کار ساخت آن شروع شود تا بانوان بتوانند حداقل از سالنی مختص خودشان برخوردار شوند.

نایب رئیس شورای شهرستان گناوه گفت: شورای اسلامی شهر گناوه هر کمکی در این رابطه بتواند انجام خواهد داد.

وی گفت: شهرستان گناوه متأسفانه با داشتن پتانسیل بالای مردمی اما در استان متأسفانه از نظر سرانه ورزشی در رتبه آخر در بین تمام شهرستان‌های استان قرار دارد که این موضوع در خور شأن مردم گناوه نیست.

وی ادامه داد: سالن ورزشی حوادث گناوه و همچنین پیست دو و میدانی استادیوم شهید سراجی چند وقتی است که کفپوش سالن و پیست دچار اشکالاتی شده که به دلیل کمبود سالن جایگزین، بسیاری از ورزشکاران گناوه را سردرگم کرده است و لازم است تا در کار پیمانکاران تسریع صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر وظیفه خود می‌داند که در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در حد امکان حمایت و همکاری کند.

در پایان این جلسه با پیگیری‌های نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه و قول مساعد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بخشی از هزینه اعزام جهت یکی از مربیان گناوه به مسابقات جهانی اختصاص داده شد و سرپرست اداره کل ورزش قول پیگیری هرچه سریع‌تر جهت آماده سازی پیست و سالن حوادث را داد.

همچنین با مشارکت شورا و شهرداری شهر گناوه و اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری گناوه و نماینده مجلس پس از بررسی‌های لازم ساخت زمین فوتبال شماره ۳ در شهرستان گناوه آغاز شود تا فضای ورزشی در شهر گناوه افزایش یابد.

کد خبر 50627
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار