چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
دولت تلاش ویژه‌ای برای بهبود وضعیت معیشت مردم داشته باشد
بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر با تقدیر از تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای بهبود وضعیت معیشت مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به مذاکرات برجام اظهار داشت: نمایندگان ایران در مذاکرات برجام عملکرد خوبی داشته‌اند که باید از آنها تشکر کرد.

وی با اشاره به حرکت نمایندگان ایران در مذاکرات برجام در مسیر اعتماد به وعده‌های الهی و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: نمایندگان ایران با در نظر گرفتن منافع مردم و با تاکید بر استیفای حقوق مردم عمل کردند.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه دنیا فقط آمریکا نیست خاطرنشان کرد: دولت در این ماه‌های اخیر نشان داده که به دنبال برقراری ارتباط با کشورهای همسایه است تا اقتصاد کشور را بهبود ببخشد.

وی با بیان اینکه برجام برای غرب به عنوان یک ابزار در رسیدن به اهدافش قرار داشت اضافه کرد: آمریکا به دنبال توقف پیشرفت‌های هسته‌ای و در عین حال جلوگیری از بهبود وضعیت اقتصادی ایران بود.

حجت الاسلام جمالی افزود: آمریکای امروز بسیار ضعیف‌تر از آمریکای هشت سال دفاع مقدس است؛ آمریکا در تاریخ نشان داده که هیچگاه قابل اعتماد نیست و باید مسیر توسعه کشور بدون نگاه به غرب و آمریکا برنامه ریزی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید ادامه داد: همه مردم در طرح شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت مشارکت کنند تا سال تحصیلی برای همه دانش آموزان با پویایی و نشاط آغاز شود.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اعتماد به وعده‌های الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت از درس‌های مهم دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به یک مقطع خاص نبوده که به پایان رسیده و زمان آن سپری شده باشد اظهار داشت: جنگ هنوز تمام نشده و دشمنی‌ها هم ادامه دارد، اما فقط شکل و شمایل آن تغییر کرده است.

کد خبر 50635
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار