پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس لازم‌الاجرا است
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد نرخ سرویس مدارس لازم‌الاجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ سرویس مدارس در کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی سرویس مدارس مطرح و نرخ پیشنهادی آنها جهت تصویب نهایی به شورای شهر ارسال می‌شود که در مرداد ماه این نرخ به تصویب شورا رسید و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در نرخ گذاری سعی شده هم شرایط رانندگان دیده شود و هم فشار اقتصادی زیادی بر روی خانواده دانش آموزان نیز وارد نشود.

وی بیان کرد: از این رو از همه دستگاه‌های مرتبط با سرویس مدارس اعم از آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و سازمان صمت درخواست داریم در راستای ارتقای رفاه و امنیت دانش آموزان بر روند فعالیت رانندگان و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس مدارس نظارت جدی داشته باشند و نرخ مصوب شورا نیز به صورت کامل رعایت شود.

نیک روش خاطر نشان کرد با توجه به اینکه بعد از دو سال بیماری کرونا از اول مهرماه شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خواهیم بود در جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری سازمان حمل و نقل بار و مسافر برنامه ریزی لازم برای ساماندهی سرویس مدارس، تاکسی و اتوبوس‌های شهری داشته باشد تا شاهد رفاه حال دانش آموزان و دانشجویان عزیز باشیم.

کد خبر 50670
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار