جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تنگستان
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، شوراهای اسلامی با همکاری مردم برنامه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در هفته دفاع مقدس برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری بخش دلوار شهرستان تنگستان که با محوریت هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: امروزه آسایش و امنیتی که در کشور حاکم بوده مرهون تلاش، فداکاری و ایثارگری شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار تنگستان افزود: باید با الگو گیری از هفته دفاع مقدس بار دیگر تاریخ انقلاب اسلامی را مرور کنیم و با زنده کردن یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و آزادگان، درس‌های شجاعت، استقامت و فداکاری را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور آغاز خواهد شد در این هفته توجه شود به کارهایی که در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی انجام شده است و باید این حماسه عظیم و عملکرد این دوران به نسل جوان انتقال داده شود.

فرماندار تنگستان افزود: فرهنگ هفته دفاع مقدس باعث شده است تا سنگرهایی فتح شود که نتیجه آن صادر شدن تفکر مقاومت به اقصی نقاط جهان است.

لطفی ادامه ادامه داد: امیدواریم با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها و شهرهای با همکاری مردم برنامه‌هایی در شأن حماسه‌سازان دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار شود.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، شوراهای اسلامی با همکاری مردم کارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی که نیاز است در هفته دفاع مقدس برگزار کنند.

کد خبر 50686
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار