پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
۱۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستاهای استان بوشهر نوسازی می‌شود
بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از ابلاغ هفت هزار میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی روستایی استان خبر داد و گفت: ۱۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستاها نوسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت آبرسانی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان در روستاهای محروم استان بوشهر اجرا خواهد شد.

پایدار سازی منابع آب روستاها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: قرارداد پایدار سازی منابع آب روستاهای تحت پوشش طرح رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر با پیگیری استاندار بوشهر و تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ابلاغ شده است.

وی افزود: در همین راستا قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منعقد شد.

عالی توسعه، نوسازی شبکه آبرسانی و ساخت مخزن ذخیره آب را از ویژگی‌های این قرارداد دانست و خاطر نشان کرد: در چارچوب این قرارداد به ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان بوشهر احداث می‌شود.

احداث و نوسازی ۱۵۰ کیلومتر شبکه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستاها نوسازی و توسعه داده می‌شود گفت: بر اساس این قرارداد ۱۵۰ کیلومتر خطوط انتقال آب احداث یا نوسازی می‌شود.

وی از حفر و کف شکنی ۳۰ حلقه چاه آب در مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر اجرا این طرح‌ها احداث پکیج‌های تصفیه و ایستگاه‌های پمپاژ آب از دیگر موارد بر اساس قرارداد یاد شده است.

کد خبر 50698
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار