جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
دوره‌های آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس دیلم برگزار می‌شود
بوشهر- معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم گفت: در طول سال تحصیلی جدید، دوره‌های آموزشی با محوریت فرهنگ ترافیک در مدارس برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پورداوودی صبح دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم با اشاره به فصل بازگشایی مدارس اظهار داشت: ایمن سازی، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی گذرگاه‌های عابرین پیاده در جلوی درب تمامی مدارس شهرستان باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم ادامه داد: روزانه تعدادی زیاد از دانش آموزان از سرویس برای رفت و آمد به مدارس استفاده می‌کنند که موضوع ساماندهی این سرویس‌ها به محوریت آموزش و پرورش شهرستان صورت می‌پذیرد و حتماً تمامی سرویس‌ها اقدام به نصب برچسب شناسایی کنند.

وی افزود: کنترل ترافیک معابر به ویژه جلوی درب مدارس و در زمان بازگشایی و تعطیلی مدارس ضروری است و این امر توسط مأمورین زحمت کش راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم گفت: در طول سال تحصیلی جدید در جهت بهبود فرهنگ ترافیک، دوره‌های آموزشی با محوریت فرهنگ ترافیک در مدارس برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

کد خبر 50700
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار