پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر پایش می‌شود
بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر در حوزه فاوا پایش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته‌های نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری بمنظور پایش و ارزیابی میدانی از طرح‌های بهره مند از این تسهیلات تشکیل شده است.

وی افزود: بازدیدها با حضور نماینده‌هایی از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فرمانداری شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارائه دهنده تسهیلات پایدار روستایی و عشایری انجام می‌شود. در این بازدیدها، اجرای طرح‌های ارائه شده و تعهد به ایجاد اشتغال بررسی می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطر نشان کرد: با حضور همکاران این اداره کل، بازدید از طرح‌های دریافت کننده تسهیلات در حوزه فاوا، در شهرستان تنگستان انجام و تائید شد.

طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان بوشهر پایش می‌شود

وی تصریح کرد: چهار طرح از شهرستان تنگستان، دریافت کننده هفت میلیارد ریال تسهیلات بودند که منجر به ایجاد ۱۳ اشتغال جدید شد و بازدید از طرح‌های شهرستان جم در دست اقدام است.

سملیان گفت: اداره کل کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ابتدای دولت تا کنون، تائید کننده ۱۰ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حوزه فاوا بوده و حدود ۱۵ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

کد خبر 50701
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار