جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
شناور متخلف در آب‌های بوشهر توقیف شد/ کشف محموله بزرگ کالای قاچاق
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور با کشف بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پایگاه دریابانی بوشهر در اسکله لاور ساحلی، موفق شدند یک لنج باری حامل بار سنگین کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه شناور به صورت غیرمجاز اقدام به بارگیری کالای ملوانی از کشورهای همسایه به مقصد اسکله لاور می‌کرد، افزود: در بررسی از شناور توقیفی ۲۳۰ دستگاه قهوه‌ساز، ۲۶۷ هزار عدد ابزارآلات، ۷۳۰ دستگاه انواع اسپیکر، سه هزار و ۹۰۰ عدد چراغ قوه، بیش از ۸۰۰ طاقه پارچه، ۱۹۶ کارتن لوازم آشپزخانه، ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد قطعات لامپ ال ای دی، ۳۴۰ کیسه گردو، ۹ هزار کیلوگرم بادام هندی، ۱۰۰ تخته پتو و … به ارزش ۶۱۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو نفر و تحویل آنها به مراجع قضائی، اظهار داشت: مرزبانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی است و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

کد خبر 50707
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار