جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
وضعیت جوی استان بوشهر آرام است/ احتمال ورود سامانه مانسون از فردا
بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال ورود و فعالیت سامانه مانسون در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت جوی استان بوشهر آرام است.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات به نسبت آرام است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این وضعیت تا اواخر هفته ادامه داشته باشد و در این مدت غبار محلی، در برخی از ساعات وزش ملایم باد و طی صبحگاه نیز در برخی از نقاط مه رقیق از پدیدهای غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال ورود و فعالیت سامانه مانسون در برخی نقاط استان خبر داد و اضافه کرد: این سامانه برای استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده ولی احتمال فعالیت آن در استان بوشهر نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد، در ساعاتی از بعدازظهر در مناطق مرتفع استان افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 50708
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار