جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مشکل هزینه آب و برق مدارس استان بوشهر رفع شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید با تلاش مضاعف، مشکل هزینه آب و برق مدارس استان بوشهر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای جایگاهی خاص و ویژه در جامعه است که باید به صورت ویژه دیده شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های آموزش و پرورش تصریح کرد: مسئولیت مجموعه آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم و تربیت، در استعدادیابی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در عرصه دانش‌آموزان بسیار مهم است.

پورات با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجموعه آموزش و پرورش استان بوشهر که خدمات جهادی بر اساس شاخص‌های انقلابی انجام داده است اظهار داشت: خدمات جهادی آموزش و پرورش استان بوشهر موفقیت‌آمیز و بسیار مطلوب و درخور تحسین است.

ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر حمایت همه جانبه از برنامه‌ها، طرح‌ها و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است که در این راستا اقدامات مهمی آغاز شده است.

پورات از تصویب ایجاد هنرستان دخترانه و پسرانه با تجهیزات کامل در ۱۲ کلاس خبر داد و تصریح کرد: برای حل مشکل هزینه آب و برق مدارس و فضاهای آموزشی کارگروه تخصصی با مشارکت مسئولان تشکیل و راهکارهای لازم ارائه شود.

وی آسیب‌های اجتماعی فضاهای مجازی به‌عنوان یکی از تهدیدات برای دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای قشرهای نوجوان و جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 50709
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار