جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
هزینه‌کردهای فرهنگی و ورزشی در گناوه متناسب با نیازها نیست
گناوه- نایب رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: هزینه‌کردهای شورا و شهرداری در زمینه فرهنگی و ورزشی تاکنون متناسب با نیازها نبوده و این هزینه ها باید هدفمند باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساناز مرادی عصر دوشنبه در بازدید از اماکن ورزشی شهر گناوه اظهار داشت: هزینه کردهای شورا و شهرداری در زمینه فرهنگی و ورزشی تاکنون متناسب با نیازها نبوده است و این هزینه کردها باید هدفمند باشد.

نایب رئیس شورای شهر گناوه افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری گناوه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در نظر دارد تا جهت فراهم کردن ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و تجهیزات موردنیاز ورزشکاران، پروژه ماندگاری را آغاز به کار کند و تا جایی که بتواند آن را تکمیل کند تا برای نسل آینده به یادگار بماند و شوراهای آینده نیز جهت تکمیل آن قدم بردارند.

وی گفت: با استفاده از صاحبنظران، کارشناسان، خیرین و سرمایه‌گذاران در حوزه ورزش و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید بررسی‌های لازم جهت ساخت استادیوم و چمن شماره ۳ گناوه شروع شود و در صورت نتیجه‌گیری بتوانیم آن را در این دوره آغاز کنیم.

نایب رئیس شورای شهر گناوه یادآور شد: از اداره کل ورزش و جوانان که کار تعویض کفپوش سالن حوادث را به اتمام رساند تقدیر می‌شود و امیدواریم که تجهیز بیشتر این سالن در دستور کار قرار گیرد تا سالن در خور شأن ورزشکاران ایجاد شود.

بودجه فرهنگی ورزشی شورا باید کارشناسی شده باشد

مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر گناوه در این بازدید گفت: بودجه فرهنگی ورزشی شورا و دیگر موارد درون بودجه نباید غیرکارشناسی و بدون تعریف پروژه خاصی در زمینه ورزش و فرهنگ شهر تعیین شود و مبلغ آن نیز باید در خور شأن ورزشکاران باشد.

حجت الاسلام محراب خادمی‌پور بیان داشت: در سال آینده در صورت فراهم شدن شرایط و با افزایش چشمگیر بودجه در بخش فرهنگی ورزشی باید با یک کار کارشناسی پروژه‌ای ورزشی را جهت ورزشکاران گناوه آغاز و همچنین در حد توان امکانات و تجهیزات سالن‌های ورزشی شهر را با همکاری دیگر ادارات تأمین کنیم.

انجام کارهای مؤثر در ورزش

رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پیمانکار پیست تارتان استادیوم شماره ۲ گناوه مشخص شده است و تجهیز کارگاه کرده است و به زودی شروع به کار خواهد کرد.

مسعود احمدزاده افزود: خوشحالیم که برای اولین بار طی چندین سال گذشته شورای شهر گناوه به دنبال انجام کارهای مؤثر در ورزش و پیگیر امکانات و اماکن ورزشی شهر هستند.

کد خبر 50725
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار