شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کاروان توزیع تجهیزات آموزشی مدارس در استان بوشهر راه‌اندازی شد
بوشهر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: کاروان توزیع تجهیزات آموزشی مدارس در شهرها و روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مدارس تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد تحول خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به توزیع تجهیزات آموزشی، سرمایشی، رایانه، میز، صندلی، نیمکت و برخی تجهیزات هنرستان‌ها بیان کرد: در مجموع تجهیزات آموزشی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در اختیار مدارس شهرها و روستاهای استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال ۲۹ واحد آموزشی با ۱۲۹ کلاس درس و سرمایه‌گذاری ۱۶۹ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شد.

وی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس نیز پنج مدرسه افتتاح می‌شود و در آبان ماه هم ۴۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر و در مجموع در سال تحصیلی جدید ۲۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده می‌شود.

احمدی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا مهر ماه سال آینده با ساخت واحدهای جدید آموزشی همه کلاس‌های کانکسی در استان برچیده می‌شود.

کد خبر 50733
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار