جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
روشنگری و روایتگری در هفته دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود
بوشهر- امام جمعه دیر با تاکید بر تبیین و روشنگری و روایتگری در هفته دفاع مقدس، گفت: تجلیل از شهدا و خانواده آنان کمترین ادای دین به آنها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم پیاده روی اربعین، گفت: هر کس برای خدا حرکت کند و ایمان و عمل صالح داشته باشد خداوند محبت او را در دل‌ها قرار می‌دهد و بر دشمن پیروز می‌کند و امروز بعد از گذشت ۱۳۸۲ سال از شهادت حسین بن علی (ع)، عشق و محبت ایشان در قلب‌های مردم وجود دارد.

امام جمعه دیر با تقدیر از دولت و ملت عراق، افزود: گاهی اوقات برخی از روی بی بصیرتی و برخی نیز بخاطر مسائل دیگر همایش بزرگ اربعین و اقتدار امت اسلامی را زیر سوال می‌برند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: تجلیل از شهدا و خانواده آنان کمترین ادای دین به آنها است اما نباید هفته دفاع مقدس را در دیدار با خانواده شهدا و مراسمی در تجلیل از ایثارگران خلاصه کنیم.

امام جمعه دیر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت جهاد تبیین و روشنگری، عنوان کرد: بازماندگان حادثه کربلا و زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) در جنگ روایت‌ها سعی کردند روایت اول را از حادثه کربلا ارائه داده و بر روایت دشمن غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان ما دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و اطلاعاتی از آن زمان ندارند، ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس، بحث تبیین و روشنگری و روایتگری از متجاوزین به این آب و خاک و چگونگی دفاع مقدس ما در فضای مجازی و حقیقی پررنگ و بیشتر روی این قضیه سرمایه گذاری شود.

کد خبر 50751
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار