پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مشارکت شهرداری آبدان در آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی
بوشهر- شهردار آبدان گفت: شهرداری با تمام توان و با همه ظرفیت‌ها در کنار مدارس شهر و بخش به استقبال مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید می‌رود.

سید عیسی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: شهرداری آبدان با رویکرد جهادی به استقبال مهر می‌رود و تمام ظرفیت‌های شهرداری آبدان آماده استقبال از مدارس است.

شهردار آبدان با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید تجلی علم آموزی، بالندگی کودکان، جوانان و نوجوانان است افزود: باید با برنامه ریزی برای حضور بانشاط، دانش‌آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید برنامه ریزی منسجم داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد شهرداری آبدان هر سال گام‌های خوبی در راستای بازگشایی مدارس انجام می‌دهد که سنگ فرش جلوی دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه (س)، کمک به رنگ آمیزی مدارس، کمک به حمل و نقل تجهیزات مدارس رضوان و کاردانش ابوریحان بیرونی و مساعدت ۳٠٠ میلیون ریالی به مدارس شهر آبدان از اقدامات شهرداری این شهر بوده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با همراهی مسئولان بخش گام‌های مؤثر و ارزنده ای در راستای تأمین رفاه حال دانش آموزان این بخش برداریم.

کد خبر 50755
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار