جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سد دالکی اختصاص می‌یابد
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تلاش برای تکمیل بزرگراه دالکی - کنار تخته خبر داد و گفت: هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی شهرستان دشتستان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی ظهر سه‌شنبه در بازدی از سد دالکی در شهرستان دشتستان اظهار داشت: سد دالکی به عنوان یکی از پروژه‌های عمرانی مهم و بزرگ در استان بوشهر و از طرح‌های اولویت‌دار است.

وی اضافه کرد: پیگیری‌های بسیار خوبی به منظور تکمیل این صورت گرفته تا شاهد کنترل سیلاب و تأمین آب شرب و کشاورزی در استان بوشهر باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اختصاص هزار و ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی بیان کرد: این اعتبارات محل منابع از تهاتر نفت، ماده ۵۶ و منابع عمومی بودجه تا سال ۱۴۰۳ تخصیص می‌یابد

وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم را احداث بزرگراه دالکی - کنار تخته به طول ۱۸ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: این طرح بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است که بوشهر را به مرکز و شمال کشور متصل می‌کند.

مرتضوی با اشاره به نقش مهم این پروژه در کهش میزان ترافیک در استان بوشهر افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح بزرگراه دالکی- کنارتخته اختصاص می‌یابد.

کد خبر 50763
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار