جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تکمیل تجهیزات پزشکی و جذب پزشکان فوق تخصص در بوشهر
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تکمیل تجهیزات پزشکی و جذب پزشکان فوق تخصص را برای تکمیل چرخه ارائه خدمات باکیفیت به مردم استان در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه عصر سه‌شنبه در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و امام‌جمعه بوشهر اظهار داشت: در روزهای گذشته فوق تخصص عروق برای اولین بار در استان اضافه کرده‌ایم که مانع از اعزام خیلی از بیماران می‌شود.

وی تصریح کرد: جذب پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف در دستور کار ویژه معاونت درمان است چون وقتی نیروی انسانی متخصص کامل شد تجهیزات نیز بالطبع فراهم خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در دو سال همه‌گیری کرونا که توأمان با مشکلات اقتصادی نیز بوده، حوزه سلامت به‌ویژه درمان را با چالش‌های زیادی از جمله مشکلات مالی روبرو کرده است.

یزدان پناه افزود: شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی، مدیریت بیمارستانی را دوچندان سخت و حتی در مواردی با مشکل روبرو کرده است که با عنایت رئیس دانشگاه در این مدت تجهیزات خیلی خوبی به بیمارستان‌های استان بوشهر اضافه‌شده است.

وی بابیان اینکه پزشکان متخصص مجربی در استان بوشهر هستند گفت: در حال پیگیری رفع کمبود نیروی انسانی متخصص و تجهیزات درمانی که در شأن مردم شریف استان بوشهر باشد، هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: افق و دید بلند نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و حمایت‌هایشان از حوزه سلامت انگیزه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را برای تلاش جهادی مضاعف کرده است.

کد خبر 50773
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار