جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی از نیازهای استان بوشهر است
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ایجاد بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی یکی نیازهای اصلی بهداشت و درمان استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده عصر سه‌شنبه در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تلاشی جهادی، نگاه دلسوزانه به استان و خدمت خالصانه، به مردم استان بوشهر در حال ارائه خدمات است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های تیم مدیریتی و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان بوشهر بر اساس کار جهادی و شبانه‌روزی است.

ملکی زاده بابیان اینکه تربیت مدیران جوان تراز انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی باکیفیت در حوزه بهداشت در دستور کار دانشگاه است، اضافه کرد: انتخاب و انتصاب مدیران انقلابی، جوان و ولایی در دستور کار قرار داده‌ایم که هم‌اکنون بخش زیادی از این کار صورت گرفته است به‌گونه‌ای که برخی از رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و مدیران دانشگاه متولد دهه ۶۰ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: استفاده از بانوان ولایی در پست‌های مدیریتی نیز در دستور کار قرار داده‌ایم که به‌عنوان یکی از سندهای افتخار خود می‌دانیم.

وی با اشاره به حوزه پروژه‌های عمرانی، تخت‌های بیمارستانی و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گفت: ۱۲ پروژه عمرانی را به ارزش ۱۴۱ میلیارد تومان در هفته دولت با کار جهادی افتتاح و به بهره‌برداری رسید و همچنین ۲۴ پروژه حوزه سلامت نیز عملیات اجرایی آن آغاز شده است که حدود ۵۰ درصد اعتبارات این پروژه‌ها نیز تأمین‌شده است.

ملکی زاده افزود: با توجه به سفر دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان بوشهر و قول مساعدشان امیدواریم تا دو الی سه ماه آینده اسکلت بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) به اتمام برسد.

تکمیل بیمارستان برازجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: تکمیل بیمارستان برازجان و بیمارستان جایگزین فاطمه الزهرا (س) را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: برخی از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر که سال‌های زیادی بر زمین‌مانده بود با پیگیری‌های صورت گرفته و دعوت از وزیر و معاونین در سفرهای متعدد موفق شدیم به پایان برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بحث فرهنگی نیز از نگاه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مغفول نمانده است و در همین راستا احیا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را دستور کار قرار داده‌ایم.

ملکی زاده بابیان اینکه بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر که اکثریت اعضای آن از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند گفت: در سال‌های گذشته یک موکب بهداشتی و درمانی در راهپیمایی عظیم اربعین در کشور عراق از استان بوشهر مستقر بوده که در سال جاری به ۶ موکب افزایش دادیم که برخی از معاونین و رؤسای بیمارستان‌های دانشگاه در این موکب‌ها خدمات ارائه داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای اینکه در حرکت عظیم اربعین سهمی داشته باشد ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز راهی این سفر معنوی برای زیارت کرد و همچنین ۴ ناوگان آمبولانس با ۸ تکنیسین و دو دستگاه اتوبوس نیز در اختیار ستاد اربعین قرار داده بودیم.

ملکی زاده افزود: داشتن حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسئولین استانی مایه پشت‌گرمی و باعث افتخار تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و انگیزه این تیم را برای انجام‌وظیفه‌های محوله مضاعف کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بتواند با کار جهادی حوزه سلامت را به نقطه‌ای که شایسته مردم خونگرم و ولایی استان بوشهر است، برساند.

کد خبر 50775
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار