جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
طرح هدف گردشگری در ۳ روستای استان بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طرح هدف گردشگری در سه روستای استان بوشهر شامل نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گشی در تنگستان در حال تهیه و تصویب است.

علیرضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر، سه هزار و ۲۱۳ متر دیوار حفاظتی در ۱۶ روستا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های دشتی، تنگستان و جم به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی نیز از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر در ۱۰ شهرستان عملیاتی و اعتبار آن به طور ۱۰۰ درصد جذب شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: از این تعداد، هزار و ۲۳ واحد به بهره‌برداری رسیده و میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در استان به ۵۹ درصد افزایش یافت.

وی تاکید کرد: علاوه بر تعداد هزار و ۸۰۰ واحد مصوبه سفر ریاست جمهوری، ۵۸۰ واحد دیگر نیز عملیات اجرایی آن آغاز و جهت اخذ تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

اجرای طرح منظومه روستایی

مقدم خاطرنشان کرد: ۵۰ طرح هادی و بازنگری از ابتدای سال تاکنون تهیه و تصویب شده است.

وی ادامه داد: طرح هدف گردشگری در سه روستای استان بوشهر شامل نینیزک در دشتستان، هاله در عسلویه و گَشی در تنگستان در حال تهیه و تصویب است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ بخش طرح منظومه روستایی در حال تهیه و تصویب است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک، تعداد ۵۵۵ جلد سند مالکیت روستایی و ۱۸۵ جلد سند مالکیت شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.

کد خبر 50789
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار