پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ظرفیت پرورش ماهی در قفس استان بوشهر به ۶۰ هزار تن می‌رسد
بوشهر- استاندار بوشهر حمایت از طرح‌های آبزی‌پروری را یکی از اولویت‌های دولت عنوان کرد و گفت: ظرفیت پرورش ماهی در قفس استان بوشهر به ۶۰ هزار تن می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور از طرح‌ها و پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بازدید شد.

وی با اشاره به تصویب ۹۳ طرح در سفر مهرماه سال گذشته استان بوشهر به استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه آبزی‌پروری یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم در استان بوشهر است که حمایت لازم از این بخش انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت پرورش ماهی در قفس استان بوشهر در دولت سیزدهم از سه هزار تن به هفت هزار و ۵۰۰ تن رسیده است اضافه کرد: سه هزار تن دیگر به ظرفیت پرورش ماهی در خلیج‌فارس استان بوشهر افزوده می‌شود.

وی با اشاره به چشم‌انداز ۶۰ هزار تنی برای پرورش ماهی در قفس بیان کرد: در هفته دفاع مقدس با افتتاح طرح پرورش ماهی در خلیج‌فارس ظرفیت پرورش ماهی در قفس به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن می‌رسد.

محمدی‌زاده پیشرفت راه‌آهن بوشهر- شیراز را ۱۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: رئیس جمهور در سفر خود به استان بوشهر ۲ اعتبار ۲۰۰ میلیون دلاری در بوشهر و فارس از محل تهاتر نفتی مصوب کرد.

وی از تزریق سالانه ۳۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی خبر داد و افزود: تکمیل ۲ قطعه پروژه بزرگراه بوشهر - شیراز در محور دالکی به کنار تخته با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.

کد خبر 50790
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار