جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
توزیع ۱۸ کاروان تجهیزات آموزشی بین مدارس استان بوشهر
بوشهر- ۱۵ هزار قلم تجهیزات آموزشی در قالب ۱۸ کاروان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال بین مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی و به منظور برخورداری مدارس نوساز و کم برخوردار از تجهیزات، ارسال آن در قالب کاروان تجهیزاتی آغاز شد که در اختیار مدارس شهرها و روستاهای مختلف قرار خواهد گرفت.

ابراهیم احمدی افزود: با توجه به تعطیلی دوساله مدارس از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵ هزار قلم تجهیزات مورد نیاز از قبیل وسایل سرمایشی، وسایل آموزشی هنرستان‌ها، میز و نیمکت، صندلی، کامپیوتر و نمایشگرهای تعاملی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در بین مدارس استان بوشهر توزیع شد.

وی گفت: بیشترین دغدغه و تلاش ما در تأمین کولرهای مدارس با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بوده تا برای دانش آموزان شرایط مطلوبی فراهم شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر ادامه داد: امروز مرحله نخست کاروان ارسال تجهیزات انجام شد که در هفته آینده کاروان دیگر از تجهیزات ارسال و توزیع خواهد شد تا مهر خوبی برای دانش آموزان رقم زده شود.

کد خبر 50810
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار