سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
نیروهای مسلح ایران آماده پاسخ به هر تهدیدی هستند
بوشهر-فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ایران اسلامی با توان نیروهای مسلح و ایمان مردمی پاسخگوی هرگونه از تهدیدات در هر سطحی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو عصر چهارشنبه در آئین سراسری تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی و نیروهای مسلح در مقابل تمامی کفر جهانی، آن هم در شرایط نوپایی انقلاب اسلامی گواه بر این مطلب است که چنین دفاعی از ابعاد مختلف مبنی بر ارزشهای الهی، ایثار و از خودگذشتگی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این اندیشه کم یاب و نایاب، انقلاب اسلامی و الهی برای مبارزان عالم الگو و سرمشق است، ادامه داد: دفاع مقدسی که مبتنی بر ایمان اقشار مختلف مردم و خصوصاً جوانان و تحت رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) بود توانست عظمت پوشالی استکبار جهانی را تهی کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس استخوان‌های استکبار را در هم شکست و حیثیت آنها را در منطقه کم رنگ کرد، افزود: هشت سال دفاع مقدس فرهنگی ایجاد کرد که با حرکت انقلاب اسلامی و حتی پس از جنگ بیداری سازی گوناگونی در سراسر دنیا به وجود آورد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: آنچه که در هشت سال دفاع مقدس بر ایرانیان گذشت در حقیقت آثار عظیم و گسترده‌ای داشته که هر چه به آن پرداخته شود ناگفتنی‌های زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس فرهنگی در کشور بر پایه ایثار، شهادت طلبی و اعتقاد به فداکاری با جان و مال در راه عقیده و پایداری با محور ایمان و مبانی فکری و مکتبی با هدایت‌های امام خمینی متولد شد که این مکتب با این زیربنای محکم تا ظهور امام زمان شکست ناپذیر خواهد بود.

رزمجو با تاکید بر اینکه امروز مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی به مراتب مستحکم‌تر از چهل سال پیش است، بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس نماد شکوه، مقاومت، قدرت و هویت ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ما توانستیم در هشت سال دفاع مقدس استعدادها و ظرفیت‌های کشور را به منصه ظهور برسانیم، یادآور شد: امروز دشمن می‌داند که ایران اسلامی با توان نیروهای مسلح و ایمان مردمی پاسخگوی هرگونه از تهدیدات در هر سطحی است.

رزمجو با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیسم برای ایران لقمه‌ای است که به راحتی بلعیده خواهد شد، تصریح کرد: ما نه به تجهیزات خود می‌نازیم بلکه قدرت ملت ایران اسلامی در ایمان و عشق به امام حسین است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی در حول محور ولایت چنان اقتداری به منصه ظهور رسانده‌اند که دشمنان را در لاک دفاعی فرو برده، گفت: اقتدار شکست ناپذیر نیروهای مسلح و ایمان ملت ایران دشمنان را منجمد و فریز کرده است.

کد خبر 50815
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار