چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
نیروهای مسلح ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در سطوح مختلف دارای شاخص‌های فوق‌العاده ویژه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قرار دارند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح ایران اسلامی با دانش و فداکاری در مقابل تهاجم دشمن سینه سپر کرده و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و زمینه ساز پیشرفت و تمدن هستند افزود: نیروهای مسلح در منظومه حکمرانی دارای یک جایگاه بسیار ویژه و بنیادین هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: اگر نیروهای مسلح یک کشور دارای شاخصه‌های بالای قدرت نظامی باشند آن کشور دارای اقتدار و آرامش است و زمینه برای تمدن‌آفرینی و پیشرفت آن کشور خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در زمان حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نهایت قدرت در حوزه ستاد، صف، تجهیزات و عملیات میدانی قرار دارند.

وی افزود: اگر نیروهای مسلح یک کشور دچار ضعف‌های دفاعی و نظامی باشند به طور قطع آن کشور دچار چالش و بحران مرزی و امنیتی می‌شود و شاخص توسعه و پیشرفت را ندارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار یک نظام در فضای ملی و فرا ملی، اقتدار نیروهای مسلح آن نظام است که امروز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرایطی را فراهم کرده‌اند که این مؤلفه قدرت و اقتدار برای کشور به صورت کامل فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در همین مکان مقدس بیعت تمام مردم استان بوشهر به ویژه نیروهای مسلح در ولایت و ولایتمداری را به رهبر معظم انقلاب اعلام داشته و در استان دار الحماسه بوشهر که پایتخت دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی و تاریخ ایران است اعلام می‌داریم که تا جان در بدن داریم از حریم اسلام و ایران دفاع خواهیم کرد.

کد خبر 50825
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار