پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
رزمندگان استان بوشهر در دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشتند
بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به حضور این استان در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی دفاع مقدس گفت: رزمندگان استان بوشهر در دفاع مقدس نقش مهم و برجسته‌ای داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست با فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه نظامی از مهمترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به قرار گرفتن بزرگترین پایگاه‌های نظامی کشور در استان بوشهر بیان کرد: این استان در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و مهمی در جبهه‌های زمینی، هوایی و دریایی ایفا کرد.

استاندار بوشهر دوران دفاع مقدس را برگ زرینی از افتخار آفرینی ملت ایران و نیروهای مسلح عنوان کرد و ادامه داد: ایران اسلامی دارای اقتدار و قدرت بزرگی است که روز به روز در حال افزایش است.

وی به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که کشورهای متخاصم قدرت تصمیم‌گیری علیه ایران اسلامی و توان رویارویی را با این نظام ندارند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در ابعاد گوناگون ذلیل و ضعیف شده‌اند، گفت: بر اساس دستور فرمانده کل قوا حرکت پیش رونده نیروهای مسلح نباید متوقف شود و باید هر روز بر توانمندی‌های جدید خود بیافزایند.

وی با اشاره به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه مقاومت گفت: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، قدرت جدیدی در منطقه خلق کردند و تمام محاسبات دشمن را بر هم زدند.

استاندار بوشهر افزود: هر گونه اقدام علیه ایران اسلامی به ضرر دشمن است و در ابعاد گوناگون سبب ایجاد ناامنی برای دشمن می‌شود.

کد خبر 50838
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار