پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
دریادلان گناوه‌ای هتک حرمت به مقدسات را محکوم کردند
گناوه- همزمان با سراسر کشور، مردم دریادل گناوه پس از اقامه نماز جمعه، اقدامات هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی توسط اغتشاش‌گران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران دریادل و مؤمن گناوه ای همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با شرکت یکپارچه در راهپیمایی، اقدامات اخیر عده‌ای از عوامل دشمن در ایجاد اختشاش و ناامنی در کشور و حتک حرمت به مقدسات دینی و مذهبی را محکوم کردند.

نمازگزاران از زن و مرد با حضور در راهپیمایی و با سر دادن شعارهای «یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «حجاب حکم خداست، منکر آن بی حیاست»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای،»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم»، «الله اکبر، لااله الا الله، محمدرسول الله، علی ولی الله و خواستار برخورد با این هنجارشکنان و حتاکان به مقدسات دینی و مذهبی شدند.

دریادلان گناوه‌ای هتک حرمت به مقدسات را محکوم کردند

این راهپیمایی با تجمع در میدان امام (ره) این شهر گناوه برگزار شد و راهپیمایی کنندگان اقدامات هنجار شکنانه اخیر توسط عده‌ای از عوامل دشمن نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، پیامبر اعظم (ص)، مساجد و حجاب بانوان و تخریب اموال و اماکن عمومی را محکوم کردند.

دریادلان گناوه‌ای هتک حرمت به مقدسات را محکوم کردند

کد خبر 50846
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار