جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
وضعیت کانال‌های دسترسی بنادر استان بوشهر بهبود می‌یابد
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:در راستای رونق اقتصادی و تسهیل گری در فعالیت‌های این حوزه ، لایروبی کانال دسترسی بنادر استان بوشهر با جدیت تمام در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب ظهر یکشنبه در نشست کمیته ایمنی بنادر تابعه استان بوشهر اظهار داشت: مسائل و مطالبات این بنادر باید با اولویت رسیدگی می‌شود و معاونان اداره کل و مدیران بنادر تابعه نیز باید در این راستا تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: لایروبی کانال دسترسی از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای رونق اقتصادی و تسهیل گری در فعالیت‌های این حوزه است که با جدیت تمام در حال پیگیری است.

شکیبی نسب ادامه داد: در این راستا مقرر شده برای بنادر با عمق ۲ تا ۲.۵ متر مانند گناوه و دیلم زمینه افزایش عمق آنها به ۳.۵ فراهم شود

وی اضافه کر: با تحقق این موضوع ایمنی ترددهای دریایی نیز تضمین خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همچنین باید وضعیت موجود تمامی کانال‌های دسترسی بنادر استان تهیه شود تا در سطح ملی پیگیری لازم برای اجرایی شدن پروژه‌های افزایش عمق آنها پیگیری لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: توسعه ناوگان آتش نشان با افزایش شمار شناورهای آتشخوار در دست پیگیری است و بر حسب نیاز بنادر این مهم محقق خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: مدیران تابعه نیز باید در نشست‌های کارشناسی مسائل و مشکلات را همراه با پیشنهاد و راهکار ارائه کنند تا نسبت به حل و فصل آنها در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

کد خبر 50893
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار