شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
۴٠ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بخش درمان برازجان اضافه شد
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجهیزات پزشکی به ارزش بالغ‌بر چهار میلیارد تومان به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولایت شهر برازجان اضافه شد.

احمد یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روند ارتقای زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر با اضافه شدن تجهیزات پزشکی به ارزش بالغ‌بر چهار میلیارد تومان به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولایت شهر برازجان، سرعت گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این محموله تجهیزات پزشکی در آخرین هفته از شهریورماه سال جاری به برازجان رسید.

وی گفت: این تجهیزات پزشکی شامل دستگاه رادیولوژی، سونوگرافی و تست ورزش است که برای استقرار در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت برازجان در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گام نخست افزایش سطح رضایتمندی مردم نجیب استان بوشهر است اضافه کرد: بدون شک ارتقا تجهیزات پزشکی یکی از مقدمات تحقق این رسالت است.

یزدان پناه یادآور شد: برای تسهیل فرایند زایمان و تشویق به فرزند آوری در بیمارستان شهید گنجی نیز اقدامات مهمی برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: در ادامه ارتقا زیرساخت‌های درمانی شهرستان دشتستان، توسعه بخش زایشگاه بیمارستان شهید گنجی و خوشایند سازی اتاق زایمان نیز صورت می‌گیرد که جزئیات این موضوع نیز به اطلاع عموم مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید.

کد خبر 50895
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار