جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
پویش مشق مهربانی در استان بوشهر اجرا شد
بوشهر- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: پویش مشق مهربانی برای تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند از برنامه‌هایی است که توسط سازمان بهزیستی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حسین اسدی راد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش مشق مهربانی برای تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند از برنامه‌هایی است که توسط سازمان بهزیستی اجرا شده است.

وی افزود: در اجرا پویش مشق مهربانی ملزومات مورد نیاز دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، کتاب، نوشت‌افزار و البسه مورد نیاز دانش‌آموزان با همکاری مردم و خیرین نیکوکار تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

وی تصریح کرد: پویش مشق مهربانی با شعار مهر پایان ندارد با هدف تأمین و تهیه وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان راه‌اندازی شده است.

حسین اسدی‌راد با اشاره به همکاری خیران و نیکوکاران در پویش مشق مهربانی خاطرنشان کرد: در این راستا نوشت‌افزار، البسه، کیف و کفش از طریق پویش مشق مهربانی جمع‌آوری و میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشارکت خیران در رسیدگی به دانش‌آموزان مطلوب بوده اضافه کرد: در اجرای پویش ملی مشق احسان ۶ هزار و ۳۰۰ نوشت‌افزار و کیف مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند در نقاط مختلف استان بوشهر واگذار شد.

کد خبر 50901
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار