جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
دشمنان از نارضایتی‌ها سوءاستفاده می‌کنند
بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه دشمنان از نارضایتی سوءاستفاده می‌کنند گفت: دشمنان با وارد آوردن فشارهای معیشتی و اقتصادی می‌خواهند مردم را دچار تردید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان دیلم با محکوم کردن جنایات تروریستی در شاه چراغ شیراز با اشاره به اینکه کشور در شرایط حساس قرار گرفته است اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش در سایه ناامنی‌های ایجاد شده توسط اغتشاشگران دست به جنایت خونین در حرم حضرت شاه چراغ علیه‌السلام می‌زند، با این وجود عده‌ای خودفروخته و سرسپرده آل‌سعود و آل یهود می‌خواهند با عملیات رسانه‌ای اذهان را منحرف کنند

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم بیان کرد: در حال حاضر از سوی دشمنان یک پروژه برنامه‌ریزی شده دقیق و همه جانبه در حال اجرا است که ربطی به مطالبات مردم ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از نارضایتی مردم سوءاستفاده می‌کنندافزود: فتنه‌های زیادی از اول انقلاب داشتیم و هر چه نظام موفقیت بیشتری داشته باشد استکبار جهانی فشار بیشتری می‌آورد و با وارد آوردن فشارهای معیشتی و اقتصادی می‌خواهند مردم را دچار تردید کنند.

مردم پای نظام ایستاده‌اند

عضو مجمع نمایندگان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:، تاکنون همین مردم نظام را حفظ کرده‌اند و پای نظام ایستاده‌اند، به ویژه مردم این منطقه که همیشه پشت نظام بوده‌اند باید مطالبات آنان محقق شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه سطح زندگی مردم در شهرها و روستاها ارتقا یافته است اظهار داشت: در نظام اسلامی هزینه‌های زیادی شده و سطح زندگی مردم با قبل قابل مقایسه نیست ولی توسعه متوازن صورت نگرفته است.

شرایط زیرساختی و طرح‌های عمرانی دیلم و گناوه ضعیف‌تر از سایز نقاط استان

جمیری با نامناسب دانستن وضعیت شهرها و روستاهای شمال استان افزود: شرایط زیرساختی و طرح‌های عمرانی دیلم و گناوه به مراتب از مرکز و جنوب استان بوشهر ضعیف‌تر است.

وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای اجرا طرح‌های عمرانی در نقاط محروم خاطر نشان کرد: در کنار منابع اعتباری استانی، نفت، بنیاد مسکن و قیر رایگان، با تلاش استاندار و کمک نمایندگان مجلس، بودجه مناسبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی برای استان در نظر گرفته شده است.

پایین بودن شاخص جمعیت در دیلم

جمیری با بیان اینکه برای شهرستان دیلم سهم خیلی خوبی از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت اختصاص یافته است تصریح کرد: این اعتبارات باید پرداخت و طرح‌های مورد نظر عملیاتی شود.

نماینده بوشهر، گناوه دیلم خاطر نشان کرد: شهرستان دیلم برای رفع محرومیت نیاز به کار و اقدام جهادی دارد.

وی دسته‌بندی مسائل و مشکلات روستاها و نقاط محروم را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر مشکلی که در استان بوشهر به نتیجه نرسید، در سطح کشور پیگیری می‌شود. و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌بندیم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاخص جمعیتی دیلم را پایین است و به سبب شاخص جمعیتی بودجه مناسبی در این سال‌ها به این شهرستان اختصاص داده نشده است.

وی افزود: باید عزم جدی در بدنه مدیران شهرستان دیلم صورت بگیرد و به سرعت و به موقع از حقوق مردم دفاع شود.

کد خبر 51842
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار