جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ از نویسندگان

خارگ : رئیس شورای شهر خارگ گفت: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه اعضای شورای شهر بوده است بحث فرهنگ و فرهنگ سازی است، جریانی که می تواند با تبیین تاریخ ملت ایران در بسیاری از ادوار راهگشا باشد.

به گزارش خارگ آنلاین : لطف اله علی پور در گفتگو با خارگ آنلاین بیان کرد: نویسندگان یک شهر به این دلیل که با آداب و رسوم، فرهنگ و وقایع تاریخی شهر آشنایی دارند که می توانند در راستای اعتلای فرهنگ جامعه شهری نقش داشته باشند از این رو شورای شهر خارگ از ابتدا تصمیم گرفت تا با حمایت از نویسندگان بومی جزیره خارگ، بخشی از دین فرهنگی شورای شهر به مردم خارگ ادا شود.

وی در نشست صمیمانه اعضای شورای شهر با سید حسن رضوی نویسنده ی کتاب «چند می گیری تا جزیره ناخدا » گفت: متن روان و شیوای این کتاب در بیان داستان های کوتاه جزیره خارگ دلنشین و گیراست همچنین مزین کردن کتاب به نام شهیدان گودرزی و دریاچین باعث می شود تا مقاومت و رنجی که مردم خارگ در دوران جنگ تحمیلی متحمل شدند برای خواننده کاملا ملموس باشد.

علی پور در پایان ضمن تقدیر از همه ی نویسندگان جزیره خارگ ادامه داد: شورای شهر خارگ منتظر حضور این قشر برجسته و فرهنگی در کنار خود هستند تا بتوان در چهارچوب وظایف شورای شهر این سرمایه های ارزشمند معنوی جامعه ی خارگ را حمایت کرد.

کد خبر 51849

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار