جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی جزیره خارگ از خلق حماسه حضور مردم جزیره خارگ در مراسم یوم الله 13 آبان 1401 تقدیر و تشکر کرد.

خارگ : حجت الاسلام والمسلمین حسین منصور نژاد رییس شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی جزیره خارگ  از خلق حماسه حضور و وحدت مردم غیور جزیره خارگ در مراسم یوم الله 13 آبان 1401 تقدیر و تشکر کرد.

«بیانیۀ تقدیر و تشکر از حماسه حضور مردم در مراسم یوم الله 13 آبان  1401»


«بسم الله الرحمن الرحیم»

 


باشکوه ترین یوم الله  13 آبان در تاریخ44 سالۀ انقلاب  رقم خورد.
مردم ظلم ستیز ایران با حضور میلیونی و شگفت آور خود و خلق حماسۀ شکوه وحدت، عزت و عظمت، با شکستن تمامی حد نصاب های حضور در مراسم یوم الله 13 آبان، بهت و حیرت جهانیان را رقم زده و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.
ایران اسلامی امروز در یوم الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و در تقارن با مراسم هفتم شهدای مظلوم شاهچراغ، سراسر همه موج شور و شعور، وحدت و غریو فریادهای رسا و کوبندۀ «مرگ بر آمریکا» بود، که در کران تا کران آسمان  ایران اسلامی طنین انداز شد.
ملت استکبارستیز و عزادار ایران اسلامی، با خیزشی عظیم و خروشی توفنده و انـدوهی جـانســوز در دل، از کشتار تروریستی حرم منور شاهچراغ  و با نمایش خیره کنندۀ خود، در اجتماعی شکوهمند؛ ضمن تجدید میثاق و عهدی دوباره با امـامیـن انقـلاب اســلامـی و شهدای گلگون کفن؛ نفرت و انزجار عمیق خود را از آمریکای تروریست پرور اعلام کرده و قدرت و اقتدار ملی خود را  باردیگر در مصاف با دشمن به نمایش گذاشت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، همدلی و هوشمندی ملت عظیم الشأن و بپاخاستۀ ایران اسلامی را گرامی داشته و از تمامی خالقان این حماسۀ جوشانِ وحدت، عزّت و غیرت به ویژه حضور پرفروغ و معنادار دانش آموزان و دانشجویان عزیز، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می‌کند.


شـورای هـمـاهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی

کد خبر 52102

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار