پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
همبستگی اصحاب رسانه برای ناکام گذاشتن اهداف دشمن یک ضرورت است
بوشهر- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تقویت اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه در همه لایه‌های جامعه اسلامی ایران برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل شکارچی دوشنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی با مدیران و نخبگان رسانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه مبارزه با استکبار و استعمار دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی به خلق حماسه‌های مختلف توسط اهالی استان بوشهر در برهه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بوشهری‌ها بارها به آمریکا و انگلیس سیلی زده‌اند و در عرصه تهاجم ترکیبی نقش مهمی باید ایفا کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن در جنگ‌های مختلف علیه نظام اسلامی شکست خورده است.

وی ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه را یکی از مهمترین ترفندهای دشمن پس از شکست در تهاجم‌های گوناگون علیه نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان از روش‌های مختلف برای دستیابی به اهداف مد نظر خود در این زمینه استفاده می‌کنند.

شکارچی جهاد تبیین را یکی از موارد مهم برای آگاهی جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: هدف اغتشاشگران و آشوبگران همسو با اهداف دشمنان است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ابزار تهاجم فرهنگی دشمن رسانه‌های معاند هستند گفت: خبرنگاران انقلابی رزمندگان خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اتحاد رسانه‌های دشمن علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: در این راستا تقویت اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه در همه لایه‌های جامعه اسلامی ایران برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است.

شکارچی رسانه را یک سلاح برنده و تیز در تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمن در این تهاجم اختلاف، تفرقه، ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی و تغییر تفکر در آحاد جامعه از جمله نوجوانان و جوانان مورد نظر دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جنگ ترکیبی را متشکل از تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رسانه‌ای و ادراکی دانست و افزود: سلاح در جنگ نظامی و سخت مشخص و تعیین است ولی در تهاجم فرهنگی مهمترین سلاح رسانه است که در این عرصه نقش خبرنگاران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کد خبر 52212
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار